דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כאב גב ומקום עבודה 

מאת    [ 06/01/2010 ]

מילים במאמר: 661   [ נצפה 3101 פעמים ]

כאב גב ומקום עבודה

 

האם קיים קשר בין עיסוקכם בעבודה לזה שאתם סובלים כאב גב? בהחלט כן.

 

הרבה אנשים מתלוננים על כאב גב בעקבות העבודה. למעשה, כאב גב נמצא בין הגורמים המובילים בתחום מחלות המקצוע והיעדרות מהעבודה.


הקשר בין אופי העבודה לבין כאב גב נבחן בלא מעט מחקרים, שהראו כי שכיחות כאב גב בקרב עובדים שעבודתם היתה כרוכה במאמץ פיזי גבוהה יותר מאשר בקרב עובדים בעבודה דומה אשר לא כללה מאמץ פיזי. אבל אל תטעו. כאב גב הוא לא רק נחלתם של העובדים בעבודה פיזית מאומצת. התקופה בה אנו חיים, עם כל הלחץ שהיא מביאה, לא חוסכת כאב גב גם מעובדים שמבצעים פעולות סטטיות של עמידה ממושכת או ישיבה ממושכת. וכך, אם את עובדת, לדוגמא, שעות רבות בעבודה משרדית שמצריכה ישיבה ממושכת מול מחשב או מול לקוחות – סביר שאת סובלת כאב גב. גם אם את נועלת נעלי עקב בעבודה ומתוזזת מפה לשם סביר שבעיות כאב גב לא יאחרו להגיע.


ההתנהלות היומיומית שלנו רוויה עומס, גם בעבודה וגם בחיים האישיים. כל-כך הרבה לעשות וכל-כך מעט זמן וכוח. הניסיונות לסנכרן בין כל-כך הרבה תחומים לא משאיר לנו פנאי ובטח שלא הופך אותנו לרגועות יותר. הדאגה לפרנסה וכלכלת הבית, העבודה, תחזוק הזוגיות, הדאגה לילדים - הכול יחד יוצר מתחים ולחץ נפשי כבד שמובילים, בסופו של דבר, לנזק גופני בצורת כאב גב.


כאב גב מעבודה – איך להתמודד?

 

קיימות כל מיני דרכים להתמודד עם כאב גב. הרפואה הקונבנציונאלית מציעה משחות להקלה זמנית על הכאב וכדורים לשיכוך כאבים. מדובר בפתרון שטחי בלבד, שאינו פותר את הבעיה, אלא מדחיק אותה.

חשוב מאד לטפל בבעיית כאב גב באופן מעמיק, כדי שהמצב לא יחמיר ויהפוך להרסני ובלתי-הפיך. הרפואה האלטרנטיבית מציעה כל מיני פתרונות יעילים וטבעיים לטיפול בבעיית כאב גב. כשפונים לקליניקה לרפואה אלטרנטיבית, לקבלת טיפול עקב כאב גב, יש לאבחן תחילה את סיבת הכאבים - ממה נובע הכאב.


אם המטופל מתלונן על כאבים עזים שסיבתם לא ידועה, לא מומלץ לתת טיפול לפני שמבררים מה בדיוק הבעיה, וזאת כדי לא לגרום נזק לגוף המטופל.

בהנחה ומדובר בכאב גב שהגורמים לו הם חיצוניים, כמו הליכה ממושכת על עקבים גבוהים, עבודה מאומצת, עמידה ממושכת או ישיבה ממושכת מול מחשב – עיסוי בשמנים ארומטיים יהיה מאד אפקטיבי. עיסוי בשמנים ארומטיים  כולל מגוון שמנים ארומטיים שמתאימים בדיוק לטיפול בכאבי גב ובכאבי שרירים. עיסוי ארומטי מקל באופן ממשי על כאב גב, הוא עוזר לשחרר שרירים תפוסים ומשרה תחושת רוגע ושלווה.

 

לקבלת מידע נוסף אודות בעיות גב ושיטות אלטרנטיביות לטיפול, את מוזמנת להיכנס ולהוריד חינם את הספר – "לתת לכן גב". הספר מביא מידע מגוון על כאבי גב והדרכים למניעתם וטיפול בהם ללא תרופות ותופעות לוואי.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב